środa, 23 kwietnia 2014

TO WSZYSTKO z NUDÓW?

Wysoka Izbo, czcigodne posełki i wielmożni posłowie, ja, zwykły obywatel, zwykły bo dzięki Waszej działalności muszę obywać się od wielu dóbr, które są mi do godziwego życia niezbędne, zwracam się do Was z gorącą prośbą, abyście zaprzestali robić sobie ze mnie jaja. Obserwując Waszą działalność zauważyłem, że trwonicie czas na duperele, miast wziąć się do rzetelnej pracy. Nie wiem czy postępujecie tak z nudów czy z niewiedzy, a może nawet z lenistwa umysłowego. Wpadliście w trans podejmowania uchwał z przeróżnych okazji. A to fundujecie sobie uchwałę o roku jakiegoś świętego, o którym nie słyszała nawet moja babcia specjalizująca się w żywotach świętych pańskich i obywatelskich. Teraz usiłujecie podjąć jakąś uchwałę z okazji kanonizowania Karola Wojtyły z Wadowic, koniecznie jednogłośnie i w dodatku w pozycji klęczącej. Skąd wy czerpiecie takie pomysły? Jednogłośnie to było w epoce Soso, (komu Soso zrobił kuku). Jak nie kojarzycie ( bo was IPN nie oświecił) kto zacz, Soso to podpowiadam: swego czasu największy językoznawca na obszarze od Kamczatki po Łabę. Jednomyślność w jego czasach była najważniejsza. Nie obrażajcie zatem Ojca Narodu Polskiego, który usunął (tak mu się roi) Armię Czerwoną z Polski i przy okazji zniósł jednomyślność i wprowadził (czego wy, posełki i posłowie jesteście przykładem) całkowitą bezmyślność. Pal sześć prawicę, bezmyślność jest jej cechą przyrodzoną. Do wściekłości doprowadził mnie pomysł SLD, partii na którą głosuję, by uczcić uchwałą Sejmu 10 rocznicę wstąpienia III RP do Unii Europejskiej. Sprzeciwiacie się uchwale wstąpienia do nieba JP II, a sami chcecie czcić wstąpienie do Unii? Gdzie logika? Czy po podjęciu tej idiotycznej uchwały przybędzie chleba dla głodnych? Ten wasz pomysł dowodzi, że zaczynacie się degenerować. Zacznijcie wreszcie tworzyć dobre prawo! Za to wam płacimy. Nie ścigajcie się z prawicą w głupocie.

Brak komentarzy: