poniedziałek, 13 czerwca 2016

WYBIERAMY KOTA na COKÓŁ

Dziękuję za zainteresowanie "POMNIKIEM KOTA". Uzgodniłem z moim zaprzyjaźnionym kotem, że ogłaszamy konkurs, żyjemy wszak w państwie rozkwitającej demokracji, konkurs pod hasłem: jaki kot powinien stanąć na cokole. Przypominamy, wraz z zaprzyjaźnionym kotem, że kot w historii człowieczej odegrał ważną rolę. Oto polityk - państwa biednego i przez wiek poniżanego, rzekł pijąc herbatę yunnan : nie ważne czy kot jest czarny czy biały, ważne czy umie łapać myszy. Odrzucając ideologię przywrócił rozum i stworzył dzięki temu drugą potęgę gospodarczą świata. Mamy z zaprzyjaźnionym kotem nadzieję, że przypomnienie tej wypowiedzi pomoże Paniom i Panom wybrać właściwego kandydata. Publikujemy podobizny kotów. Wybierajcie kotka na cokół, zgłaszajcie Państwo własnych kandydatów, korzystajcie z rozpasanej demokracji.





3 komentarze:

Probus pisze...

Witaj Radi! Fajnie piszesz. Szkoda, ze jakoś nie mogę spotkać Cię na forach. Co do kota: skoro Incinatus mógł być senatorem i konsulem, to i kot mógłby. Nawet nie zdziwiłbym się. Wszak obecni właściciele RP już niejeden "genialny" pomysł mieli. A kotek byłby tańszy w utrzymaniu i nie skłócałby Polaków. Także nie przynosiłby Polsce wstydu. Pozdrawiam!

DO CHRZANU pisze...

Dziękuję, Probusie. Moja wiedza o Internecie nie pozwala mi swobodnie poruszać się w świecie wirtualnym. Co mam zrobić abyśmy spotkali się na "forach"? Pozdrawiam.

Probus pisze...

Witaj! Dość często bywam na forach Onetu, ku wściekłości "PiS-olubnych". W przeciwieństwie do nich, nie używam inwektyw i kłamstw. Przedstawiam fakty i argumenty. Pozdrawiam i miłego dzionka życzę!