środa, 6 kwietnia 2016

KUKIEŁKI PANA JACUSIA

Przyjaciel przekonał mnie i zachęcił do oglądania "Wiadomości" (TVP1). Włączyłem wczoraj (2016-04-05) telewizor i "Wiadomości" obejrzałem. Kukiełki pana Jacusia, można zakładać kształcone w uczelni "ojca" Tadeusza Rydzyka, uraczyły mnie wiadomością, a ściślej zdemaskowały władze Niemiec i opublikowały wytyczne, pod zdjęciem pani Angeli Merkel, takiej oto treści :"Dziki Wschód, Putinowski model władzy" - właśnie tak niemieccy dziennikarze mają określać Polskę. Mieli otrzymać takie instrukcje od przedstawicieli niemieckiego rządu. Takie szokujące wnioski płyną z tajnej notatki, do której dotarł Super Express". Kukiełki sądzą bowiem, że "ciemny lud polski to kupi".
Wyemitowana informacja jest dowodem bezczelności i cynizmu autorów. O ignorancję kukiełek nie posądzam.W zachodnich demokracjach instruowanie przez rząd mediów co mają o Polsce czy innym kraju pisać jest nie do pomyślenia. A "tajna notatka" jest prymitywnym wymysłem kukiełek rozsiewających nienawiść. Skoro posiadacie "tajną notatkę", dlaczego nie pokazujecie oryginału, dlaczego nie ujawniacie nazwiska przedstawiciela niemieckiego rządu? Tak się składa, że znam zachodnie media, swego czasu miałem tam znajomych i przyjaciół. Wiele razy i wiele godzin dyskutowałem z dziennikarzami zachodnimi, przy piwie, winie, a w Warszawie przy wyborowej o pozycji i prawach mediów w Polsce, wówczas Ludowej i w państwach zachodnich. W 1974 roku wybrano mnie na vice prezydenta International Newsreel Association (INA), jako pierwszego przedstawiciela kronik wywodzącego się z obozu socjalistycznego. Wspominam o tym, bo nigdy w tym środowisku, mimo zimnej wojny, nie spotkałem się z objawami niechęci do innych narodowości czy inaczej myślących.
Nie uwierzę, w żadną "tajną notatkę", której autorem jest przedstawiciel niemieckiego rządu. Wierzę natomiast, iż jest to prostacki wymysł kukiełek na Woronicza.

3 komentarze:

Probus pisze...

"Elity" PiS nie słyną z wiarygodności i kompetencji. Przypuszczam, że i teraz jest podobnie. "Publicznej" nie oglądam oprócz "Jeden z dziesięciu", choć opłacam haracz zwany abonamentem. Miłego dzionka życzę!

Romantyczka pisze...

Dobra notka, stwierdzająca fakty, co prawda dla nas bardzo przykre ale fakty i to się liczy. Ja, już w nic nikomu z nich nie wierzę, bo trudno wierzyć kłamcom i wszelkiej maści nikczemnikom. Gratuluję odwagi, by pisać i publikować, tego rodzaju autentyczne teksty. Pozdrawiam Cię Radi :)

Romantyczka pisze...

Radi, bardzo proszę usuń lub zablokuj mój profil w którym nie ma mojej ikonki, wczoraj miałam jakąś awarię i wszystkie moje ikonki poznikały w Obserwatorach a także pod każdym moim komentarzem. Wszystko, jest już w porządku i na nowo wraz z moją ikonka dołączyłam się do twoich obserwatorów. Pozdrawiam i dobrego dnia życzę :)