sobota, 18 października 2014

GRU ZDEMASKOWANY, SZPIONY w KOZIE !!!

Dzisiejszy wieczór przeżywałem, jako wieczór sukcesów. Nasz dzielny wywiad zniszczył siatkę wrażego rosyjskiego GRU i pokrzyżował Putinowi plany najazdu na III Sarmację - Neokolonialną. Szpion zatrudniony w Ministerstwie Obrony Narodowej został zatrzymany. Wszystkie stacje telewizyjne ujawniły, że przekazał do Moskwy plany imprez kulturalnych, w naszej dzielnej armii, plany festiwali, repertuar orkiestr wojskowych i zespołów tanecznych. Informacje mediów elektronicznych wprawiły mnie w doskonały nastrój patriotyczny. Eksperci komentujący niecne zamiary rosyjskie utwierdzili mnie w patriotyzmie. Doradca pana Prrrezydenta, pan Roman Kuźniar-profesor zapewnił mnie, że pan Prrrezydent czuwa nad bezpieczeństwem państwa. Nie wystąpił tylko żaden kardynał, bo wszyscy są w Watykanie i zastanawiają się jak umocnić rodzinę.
Drugi szpion, o podwójnym obywatelstwie, adwokat, który przychodził na posiedzenia komisji sejmowych i bez przerwy węszył też został unicztożony. Zabrano mu wszystkie notatki z tych posiedzeń, a co najważniejsze listę kandydatów na szpionów. Mam patriotyczną nadzieję, że nasz dzielny wywiad dokona tej nocy aresztowań. Muszę kończyć ( jest godzina 23,15, nie dlatego, że chce mi się spać) ale dlatego, że słyszę dzwonienie do moich drzwi...Pewno mecenas umieścił mnie na swojej liście.

Brak komentarzy: