wtorek, 19 listopada 2013

KOMU ZEGAREK KOMU STANOWISKO

Widzicie te przecudne zegareczki? Podobają się Państwu? W każdej chwili możecie je wypożyczyć. Otwieram bowiem wypożyczalnię zegarków, wprawdzie tylko dla ministrów, rządu naszego ukochanego, ale żadnej Internautce (aucie) nie odmówię zegareczka, za drobną opłatą, oczywiście.
Dla ministrów, podsekretarzy stanu, dyrektorów generalnych i innych dygnitarzy ustanawiam stawki specjalne, wyższe niż dla Internatów/ Internautek. Dlaczego? Bo moja wypożyczalnia rozwiąże problemy z prokuraturą każdemu dygnitarzowi. Nie będzie musiał kłamać, kluczyć oszukiwać, słowem grzeszyć. Skoro staną się bezgrzeszni odpadnie spowiedź święta. Zyskają więcej czasu dla kraju i wspaniałego rządzenia. Wykorzystam też doświadczenia prezydentki HGW, osoby płacące podatki w Warszawie otrzymają zniżkę na dojazdy do mojej firmy.
Renia, żona moja umiłowana, podsunęła mi myśl, że powinienem poszerzyć działalność i sprzedawać także dobrze płatne stanowiska.Powstanie coś w rodzaju banku wysoko płatnych stanowisk.  Przychodzi do mojej firmy delikwent, który pragnie wygrać wybory kupuje kilka stanowisk i nie musi się tłumaczyć przed żadną prokuraturą. Afera Platformy Obywatelskiej już się nigdy nie zdarzy. W świecie, gdzie wszystko jest towarem (odpusty, audiencje), gdzie wszystko można sprzedać i kupić uniknie się dzięki mojej firmie afer.                               
Firma moja będzie nosić nazwę: "Niewidzialna Ręka Rynku im. Platformy Obywatelskiej".

Brak komentarzy: