poniedziałek, 11 kwietnia 2016

DWA POMNIKI? JESTEM ZA

 Dowiedziałem się ostatnio, że przed PAŁACEM NAMIETNKOWSKIM na KRAKOWSKIM PRZEDMIEŚCIU mają stanąć dwa pomniki. Jestem zdecydowanie za. Pomnik księcia można bez szkody przenieść w inne miejsce, może nawet do Łazienek Królewskich, gdzie poczuje się on bardziej rodzinnie. Książę ma pewne zasługi w wojaczce z Rosją, ale zamiast nauczyć się pływać łamał serca damom i nie tylko.
Przed Pałacem powinno postawić się na cokole Dyktatora, pana Jarosława Kaczyńskiego, do jego stóp zamiast kotki chętnie się połasi Lokator historycznej budowli. Wczoraj rano, wydawało się, że pan Prezydent zrobił pierwszy krok w stronę samodzielności, ale po południu Dyktator rozwiał wszelkie wątpliwości i pokazał kto nad Wisłą rządzi. Jeszcze trochę, a ukaże się jego dzieło o językoznawstwie.
 Na drugim cokole powinna znaleźć się sylwetka generała Antoniego Macierewicza, który dzielnie wspiera Nadnaczelnika. Parasol nad Generałem może trzymać pani Beata Szydło, premierka rządu Jarosława Kaczyńskiego. 

1 komentarz:

Probus pisze...

Od ponad pięciu lat pytam na forach Onetu "Pomnik śp. Prezydenta? Za jakie wybitne czyny?" - http://tiny.pl/h1jz6 Sensownej odpowiedzi nie doczekałem się. A tutaj cudeńko: Pomnik ofiar katastrofy smoleńskiej w Kałkowie - Godowie - http://tiny.pl/hlxjq Pokazuję to nieraz na forach, ku wściekłości "pisolubnych". Daleko mi do sadyzmu, ale może należałoby utworzyć kącik znęcania się nad nimi, na forach.
Pozdrawiam!